neděle 4. srpna 2019

Zahrádkářovy zápisky: červenec 2019

aneb není o čem psát...

Tento měsíc budou zahrádkářovy zápisky hodně stručné, jelikož se zkrátka nic nedělo.Půda je suchá, kopat se do ní nedá, místo není a celkově je má zahrádkářská činnost dosti omezená a možná i zcela marná a zbytečná. Přemýšlel jsem, zda má vůbec cenu tento díl psát (a stále si nejsem jist). Z důvodu časové návaznosti (měsíčník) jsem se rozhodl, že tento díl napíši i tak

V první půlce měsíce jsem dostal botanickou denivku žlutou, která tak rozšíří mou skromnou "sbírku" těchto nádherných trvalek, která čítá jen 4 kusy :D Časem by se mi opravdu líbila nějaká sbírka všemožných kultivarů této úžasné rostliny.

Později v měsíci červenci jsme opět navštívili Florii Kroměříž, odkud jsem si odvezl pelyněk vonící po Coca-Cole. Nějak jsem nezvládl odolat, protože doopravdy voní po kolových bonbónech :D
Tento pelyněk doplní mou bylinkovou zahrádku, kde momentálně kvete meduňka a dva druhy máty. Bylinky jsou taky super kytky, přežijí sucho, krásně voní a ty mé se letos nádherně rozrostly :) Obrovská máta je tu již řadu let, zbylé bylinky jsou nově vysazené, ale od května (nebo kdy jsem je sázel), nádherně vyrostly :)



kvetoucí máta

2 komentáře:

  1. Dřív než jsi začal, tak vlastně končíš. Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych zas netvrdil. Rád bych odkázal na předešlý článek, ve kterém jsem právě o tomto psal :)

      Vymazat

Z deníku pěstitele: srpen 2019

aneb  Komu se nelení, tomu se zelení. Nebo je to naopak? V červenci jsem chodil na brigádu, v srpnu mi přišla má první výplata. Vsadí...